
- Editorial:
- UNIVERSIDADE DE VIGO
- Ano de edición:
- 2025
- Materia
- Manuais ,libros tecnicos
- ISBN:
- 978-84-1188-064-0
- Páxinas:
- 137
- Encadernación:
- Tapa blanda
- Colección:
- MANUAIS: SERIE DE MANUAIS DIDACTICOS
- Idioma:
- Galego
GAMIFICACIÓN EDUCATIVA E APRENDIZAXE BASADO EN XOGO NA EDUCACIÓN UNIVERSITARIA
Teoría e exemplos prácticos
PAULA RODRÍGUEZ / ANA MANZANO / JOSÉ MIGUEL RODRÍGUEZ
Imaxina unha universidade na que cada clase se transforma nun xogo envolvente, onde os estudantes se converten en exploradores de novos coñecementos e os retos académicos adquiren a emoción dunha aventura épica.
No corazón do manual atópase o deseño de experiencias: un roteiro paso a paso para planificar actividades que combinan mecánicas, dinámicas e recompensas, e que inclúe a audaz integración de videoxogos comerciais como Minecraft e Civilization para reforzar o pensamento crítico, xestionar recursos e fomentar a colaboración.
Navegarás polas ferramentas máis innovadoras-dende plataformas móbiles e simuladores en liña ata contornos de realidade aumentada e virtual- e comproborás como os serious games poden sensibilizar e transformar a aprendizaxe universitaria.
Consciente de que non basta xogarnos senón comprender o seu impacto, este manual desvela as claves para forxar indicadores de rendemento, métricas de compromiso e métodos de avaliación formativa que permitan calibrar con precisión os resultados das túas intervencións.